En iyi lastikleri en iyi fiyatlara bulun

Lastikle ilgili aradığınız her şey burada

Hankook önümüzdeki 2 sezon için AS Monaco'nun sponsoru oldu

Güney Koreli lastik üreticisi Hankook, Fransa Ligue 1 Şampiyonası'nın önümüzdeki 2 sezonu için AS Monaco ile anlaşmaya vardığını belirtti.

Hankook, AS Monaco'nun ortağı ve sponsoru oluyor

AS Monaco'nun Başkan Yardımcısı Vadim Vasilyev ve Hankook Fransa'nın Genel Müdürü Jong Woo Kim bu iki şirket arasındaki ortaklığı Monako'daki Louis II Stadı’nda ilan etti. © AS Monaco 

Fransız futbolunun bir devi ile anlaşma

2016'dan beri Real Madrid'in global sponsorluğunu yapan Hankook, futbol dünyasındaki ortaklık stratejisini sürdürüyor. Bu defa lastik üreticisi geçen sene Fransa şampiyonasında ikinciliği elde eden Association Sportive de Monaco ekibi ile önümüzdeki iki sene için el sıkıştı.

Bu ortaklık Hankook'un AS Monaco ve kulüp oyuncuları etrafında halkla iletişim faaliyetleri gerçekleştirmesini sağlayacak. Marka aynı zamanda Monako Prensliği'ndeki Louis II Stadı’nda, Monaco takımının bütün maçlarında adını sergileyebilecek. Saha kenarında yer alan klasik Led panoların yanı sıra karma alanda (oyuncular, antrenörler ve kulüp yöneticileri ile röportaj gerçekleştirilen yer) ve yedek kulübesinin üzerinde yer alan tüm ışıklı panolarda Hankook logosunu sergileyecek. Hankook ayrıca futbol kulübünün seçkin misafir ağırlama imkânlarından (ortak şirket locaları) da yararlanabilecek.

Hankook Fransa'nın Genel Müdürü Jong Woo Kim bu iş birliğinden duyduğu sevinci şu sözlerle ifade ediyor: "Yenilikçilik kültürünü, yüksek kalite standartlarını ve yaratıcılık ile verimi bir araya getiren bir performans vizyonunu paylaştığımız AS Monaco ile bu iş birliğini gerçekleştirmek bizi gururlandırdı. Dünyanın en prestijli lastik markası olma hedefimiz, Fransa ve Avrupa pazarında söz sahibi olmamızı gerektiriyor. Söz konusu ortaklık bu ihtiyaca yanıt vermek için harika bir imkân sunuyor.”

BENZER KONULAR

Nokian SnapSkan bir milyon taramayı kutluyor

Nokian Tyres tarafından geliştirilen dijital lastik analiz hizmeti SnapSkan, Mayıs ayında 1 milyon tarama rakamına ulaştı. Finlandiya’da gerçekleştirilen bu incelemenin sonuçlarına göre Finlandiyalı sürücülerin %10’u tehlikeli lastikler ile sürüş gerçekleştiriyor.

Enliten: Bridgestone’nun ekolojik lastik teknolojisi

Japon lastik üreticisi Bridgestone, çevreye daha duyarlı yeni “Enliten” teknolojisini tanıttı. Bu teknoloji, yuvarlanma direncini, yakıt tüketimini ve CO2 salınımlarını %20 oranında düşürüyor.

Pirelli, lastiklerinden esinlenilmiş bir ayakkabı geliştirmek üzere Puma ile el ele veriyor

İtalyan lastik üreticisi Pirelli, Puma markası tarafından imal edilen bir ayakkabı modelini tanıttı. Kendi lastiklerinden ve otomobil yarışlarından esin alan Replicat-X isimli bu ayakkabılar Pirelli Design koleksiyonunun bir parçası.

Nokian Tyres çevreye daha saygılı lastikler üretmeyi hedefliyor

Finlandiyalı lastik üreticisi Nokian Tyres lastiklerini daha “yeşil” ve çevreye karşı daha duyarlı hale getirmeye yönelik uğraşlarına hız veriyor. Bu yeniliklerin Avrupa çapında milyonlarca litre yakıt tasarrufuna olanak sağlayacağı belirtiliyor.