Rezulteo
En iyi lastikleri en iyi fiyatlara bulun

Lastik karşılaştırıcımız, en iyi lastikleri en iyi fiyata bulmanızı sağlar

Toyo Tires, Avrupa'daki ilk Ar-Ge merkezini faaliyete geçiriyor

Japon üretici Toyo Tires, kısa bir süre önce Avrupa'daki ilk Araştırma ve Geliştirme merkezinin Almanya'da açılacağını resmen açıkladı.

ArGe Merkezi Toyo Avrupa

© iStock

Yeni bir teknolojik merkez

Asya'da halihazırda sağlam bir yere sahip olan imalatçı, gelişimini Avrupa'ya açılarak devam ettiriyor. 1945 yılında Osaka'da kurulan marka, kısa bir süre önce Almanya'da yeni bir Araştırma ve Geliştirme merkezi açacağını resmen açıkladı. Toyo'nun Avrupa'daki bu tip ilk merkezi, Kuzey Ren-Vestfalya eyaletindeki Willich kentinde konuşlandı. Sonbahardan itibaren faaliyete geçecek olan Ar-Ge merkezi, yeni nesil ulaşımı dikkate alarak, Toyo lastiklerinin teknik yönünü geliştirmeyi amaçlıyor. Japon üretici, Avrupa merkezinin özellikle yüksek performanslı lastiklerin üretimine yönelik yeni teknolojik malzemelerin geliştirilmesine odaklanacağını belirtti.

Son teknoloji ile donatılan bu merkezin, 2022 Ocak ayında Sırbistan'da açılması öngörülen yeni Toyo lastik üretim tesisi ile tamamlanması bekleniyor. Bu iki yeni yapı ile, sağlam bir araştırma ve üretim sistemi oluşturulacak. Toyo Tires'ın halihazırda ABD ve Japonya'da, Avrupa'daki merkez ile sürekli etkileşimde olacak Ar-Ge merkezleri bulunuyor. Diğer yandan, Japon üretici Avrupa'da başka teknolojik merkezler de açmayı öngörüyor. Toyo, bu girişimi ile Yaşlı Kıta Avrupa'da mevcut birçok otomobil üreticisi pazarı ile teknik ve ticari ilişkilerini geliştirme fırsatını da değerlendirmeyi hedefliyor.

BENZER KONULAR

Lastik markaları küresel ısınmaya karşı neler yapıyor?

Çevresel sorunlar herkesin gündemindeyken gerek tüketiciler gerekse de şirketler çevre sorunlarını azaltmak için kalıcı çözümler arıyor. En başta da lastik sanayii. Lastik üretimi, birçok doğal ve kimyasal kaynağın tüketilmesini gerektiriyor. Atık haline gelen lastiklerin geri dönüşümü, ağır bir süreci gerektiriyor. Dolaysıyla karbon ayak izini düşürmek için lastik üreticileri hangi adımları atıyor? Lastik markaları, çevrenin korunmasına yönelik ne gibi çözümler üretiyor?

Tubeless lastik: Günümüzde de yaygın olarak kullanılan lastik türünün tanımı ve tarihçesi

Tubeless lastik, 90 yıl önceki icadından beri son derece yaygın olarak kullanılan şambrelsiz lastik türüdür. Tubeless lastikleri günümüzde; motosikletlerde, yol bisikletlerinde, dağ bisikletlerinde ve otomobillerde görüyoruz. Fakat bu lastiğin tarihçesi nedir? Şambrelsiz lastiği kim icat etti? Bu soruların yanıtı bu yeni yazımızda.

Michelin’in havasız patlamayan lastiği Uptis’e ödül

Michelin, 2019 başında Delinmeye Dayanıklı Lastik Sistemi Uptis’in tanıtımını yapmıştı. Bu prototip, Fransız üreticinin yoğun Araştırma ve Geliştirme çalışmalarının bir sonucuydu. Bu teknoloji, otomobil sürücülerinin güvenliği, yakıt tasarrufu ve sürdürülebilir hareketlilik alanlarında sağladığı katkılar nedeniyle üç farklı ödüle layık görüldü.

2020 Pirelli Takvimi “Juliet’in peşine düştü”

“Juliet’in peşinde” isimli 47. Pirelli Takvimi, Shakespeare’in trajedisi "Romeo ve Juliet'ten" esinlendi. İlk kez bir İtalyan resim sanatçısı tarafından yönetilen takvimin tanıtımı, dramın yaşandığı Verona Filarmoni Tiyatrosu’nda yapıldı.