Rezulteo
En iyi lastikleri en iyi fiyatlara bulun

Lastik karşılaştırıcımız, en iyi lastikleri en iyi fiyata bulmanızı sağlar

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 205/50 R17 89V lastiği hakkında bilmek istediğiniz herşey rezulteo'da!

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 205/50 R17 89V lastik resmi
rezulteo SCORE : 85

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 205/50 R17 89V etiket değeri

Son güncelleme tarihi 20/04/2020
resmi kaynak

Güvenlik. Goodyear'ın "Active Braking" teknolojisi temas yüzeyinin, dolayısıyla kavramanın artırılarak kuru ve ıslak zeminde frenleme mesafelerinin kısaltılmasını sağlıyor. Üstelik, yeni hamur bileşeni frenleme esnasında daha üstün bir tutunma kabiliyeti sağlıyor.

Tasarruf. Sertlik ve hafiflik veren yeni lastik imalat teknolojisi sayesinde, Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 sportif bir lastiğe göre az yakıt tüketiyor.

Hassasiyet. Sert karkası her spor araç sürücüsü için çok önemli olan büyük bir sürüş hassasiyeti sağlıyor.

Üretici işaretli lastik göster

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 lastiğin özelliklerine bir göz atın

ÖZELLİKLER

  • Marka
  • Goodyear
  • Model
  • Eagle F1 Asymmetric 3
  • Araç
  • -
  • Araç türü
  • otomobil
  • Sürüş şekli
  • sportif

ÖZELLİKLER

  • Mevsim
  • yaz
  • Çivili
  • Hayır
  • Çivi takılabilir
  • Hayır
  • 3PMSF
  • Hayır
  • Run flat
  • Hayır

ÖZELLİKLER

  • Asimetrik
  • Evet
  • Yönlü
  • Hayır
  • Jant korumalı
  • Evet
  • Seal
  • Hayır

Pneu Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3: test

Sécurité
Kuru zeminde frenleme : 8/10
Islak zeminde frenleme : 9.8/10
Islak zeminde yol tutuşu : 8.4/10
Suda kızaklama : 8.8/10
Economie
Uzun ömürlülük : 5.3/10
Yakıt tasarrufu : 6.7/10
Confort
Yol pürüzlerini kavrama : 8.3/10
Yol tutuşu : 8.4/10
Yuvarlanma gürültüsü : 9.4/10

Kaynaklarla ilgili detayları göster

Kaynaklarla ilgili detaylarTarihNumara
RUAUTOREVIEW03/2019
GBEVO10/2018
AUWHICHCAR07/2018
RUZA RULEM04/2018
SEAFTONBLADET03/2018
DEACE02/2018
GBEVO09/2017
DEAUTO MOTOR UND SPORT07/2017
DEAUTO BILD03/2017
RUAUTOREVIEW20177
RUZA RULEM201740
DEAUTO BILD SPORTSCARS20174
DEAUTO BILD201710
GBEVO10/2016
DETÜV SÜD06/2016
FITEKNIIKAN MAAILMA04/2016
DEAUTO ZEITUNG02/2016
AUWHICHCAR10/2015
Lastikler nasıl değerlendiriliyor?