Şikayet hattı var mı? Bayii sorunuma çözüm olmadı

misafir tarafından 05/12/2013 tarihinde sorulan soru : Şikayet hattı var mı? Bayii sorunuma çözüm olmadı
rezulteo tarafından 05.12.2013 tarihinde verilen cevap :

Merhaba,

Öncelikle geçmiş olsun, yaşadığınız şanssızlık için çok üzgünüz.

Diğer cevabımızda belirttiğimiz şikayet iletleme yollarına ek olarak, dilerseniz Goodyear'la direkt olarak irtibata geçip, üreticiyi yaşadığınız sorundan haberdar edebilirsiniz : http://www.goodyear.eu/tr_tr/about-us/contact-us/

Dilediğiniz işlemler için başka bir Goodyear bayiine başvurabilirsiniz.

Saygılarımızla,

Rezulteo ekibi
Bizi Facebook'ta takip edebilirsiniz: https://www.facebook.com/rezulteolastik
Ya da Twitter'da: https://twitter.com/rz_lastik

_______

misafir tarafından 05.12.2013 tarihinde verilen cevap :

Aracımı alalı 10 ay oldu ve aracımın garantisi devam etmekte servise gittiğimiz esnada lastiğin bir tanesi içinden balon yaptığını farkettik araç şuanda 13500 km de servisimiz bizi Goodyear bayisine ğönderdi ve Goodyear bayisi bizi başından savarak ğödermek istedi lastiğimizi sökmedi sahibi konuda daha önceki araçlamızda başımıza gelmişti bilirkişi kontrol ederek lastiğimizi değiştirmişler di. Budanmamış Goodyear a yakışmayan bir davranış tı bu konuda yardımcı olursanız seviniriz. İzmir / Bornava. Teşekkürler

_______

rezulteo tarafından 05.12.2013 tarihinde verilen cevap :

Merhaba,

Sorununuz hangi konuda? Eğer ürün ile ilgiliyse direkt olarak markaya başvurabilirsiniz.

Bakanlığın sitesinde tüketici şikayetleriyle ilgili geniş bir bölüm bulunmakta : http://www.tuketici.gov.tr/?wapp=nasilbasvurulur_tr&open=1

Dilerseniz şikayetinizi dile getirebileceğiniz bir internet sitesi mevcut http://sikayetvar.com Uygun kategoriyi seçerek, şikayette bulunabiliyorsunuz.

Saygılarımızla,

Rezulteo ekibi